Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

Monday, 9 January 2012

PEMBUHAN KEJAM DALAM SEJARAH..


Pada 25 November 1988, ketika beliau baru sahaja berusia 16 tahun, beliau telah diculik oleh 4 orang lelaki. Mereka membawanya dan kemudian mengurungnya di kediaman keluarga Kamisaku, iaitu salah seorang penculik beliau. Rumah tersebut terletak di Ayase, di daerah Adachi, Tokyo. Mereka memperkenalkan Junko sebagai seorang teman wanita kepada salah seorang daripada mereka.

Untuk menutup perbuatan mereka, salah seorang daripada penjenayah tersebut menyuruh Junko menghubungi ibubapanya dan memberitahu bahawa beliau telah lari dari rumah dan sedang berada dengan temannya dan ‘tidak dalam bahaya’

Sepanjang dikurung, Junko pernah beberapa kali cuba melarikan diri, tetapi tidak berjaya dan akan diseksa dengan lebih dahsyat setelah ditangkap. Beliau juga banyak kali merayu kepada ibubapa Kamisaku iaitu tuan rumah tempat beliau dikurung untuk membantu beliau, tetapi mereka takut diapa-apakan oleh penculiknya. Tambahan pula, salah seorang daripada penculik beliau merupakan pemimpin rendah yakuza, dan memberi amaran akan menyuruh kenalannya membunuh sesiapa yang cuba masuk campur.

Seksaan-seksaan yang Junko deritai:

HARI PERTAMA:

  • Diculik.
  • Dirogol (lebih daripada 400 kali)
  • Kebuluran dan kekurangan nutrisi
  • Makan lipas untuk makanan dan minum air kencing sendiri
  • Dipaksa onani
  • Dipaksa berbogel di hadapan penculiknya
  • Dicucuh dengan pemetik api
  • Dubur dan kemaluannya dimasukkan objek asing

HARI SEBELAS:

  • Dipukul berulang-ulang kali
  • Mukanya dihadapkan ke lantai konkrit dan penculiknya melompat di atas kepalanya

  • Tangan diikat ke syiling dan badannya dijadikan punching bag
  • Hidungnya dipenuhi darah yang banyak sehingga hanya dapat bernafas melalui
  • mulut
  • Alat pengangkat berat dijatuhkan ke atas perutnya
  • Muntah ketika cuba minum air (perutnya tidak dapat menerima air)
  • Cuba melarikan diri dan dicucuh rokok di lengannya
  • Dituang cecair mudah terbakar di atas kakinya, kemudian dibakar
  • (barangkali untuk mengelakkan dia melarikan diri)
  • Botol dimasukkan ke dalam duburnya, mengakibatkan kecederaan


HARI 20:

  • Tidak dapat berjalan dengan betul kerana luka terbakar yang teruk di kaki
  • Dipukul dengan buluh
  • Duburnya dimasukkan mercun dan kemudian dinyalakan
  • Tangan dihempap dengan objek berat dan kukunya dipecahkan
  • Dipukul dengan kayu golf
  • Rokok dicucuh ke dalam kemaluan
  • Dipukul dengan batang besi berulang kali.
  • Dipaksa tidur di balkoni dalam cuaca musim sejuk
  • Batang besi pemanggang untuk memanggang ayam dimasukkan ke dalam kemaluan
  • dan dubur mengakibatkan pendarahan

HARI 30:

  • Lilin panas dititiskan ke muka
  • Kelopak mata dibakar dengan pemetik api
  • Dicucuk jarum di bahagian dada
  • Puting buah dada kiri di potong dan dihancurkan dengan playar
  • Mentol lampu yang panas dimasukkan ke dalam kemaluan
  • Pendarahan yang teruk di kemaluan akibat dimasukkan gunting
  • Tidak boleh membuang air kecil dengan baik
  • Kecederaan yang teruk sehingga mengambil masa satu jam untuk turun dan
  • pergi ke tandas
  • Gegendang telinga mengalami kerosakan yang terukSaiz otak mengecut

HARI 40:

  • Merayu penyeksanya “membunuhnya dan membiarkan semuanya berakhir”
  • I JANUARI 1989:
  • Menyambut tahun baru bersendirian.
  • Badannya sudah hilang rupa dan fungsi asal.
  • Tidak dapat bergerak daripada lantai.

HARI 44 (HARI KEMATIAN):

  • Penculiknya memukul tubuhnya dengan batang besi angkat berat, menggunakan alasan kalah bermain mahjong untuk berbuat demikian. Junko berdarah dengan sangat teruk di mulut dan hidungnya. Mereka membakar muka dan matanya dengan lilin.

  • Cecair pemetik api disimbah ke kaki, tangan, muka dan perut, kemudian api dinyalakan. Seksaan terakhir Junko ini mengambil masa lebih dua jam. Tidak lama kemudian, Junko meninggal dunia dalam kesakitan.
  • So that’s all peeps. Menurut sumber, lebih 100 orang mengetahui keadaan Junko di rumah tersebut, tetapi tidak dapat dipastikan mereka turut merogol atau menderanya atau cuma melawat rumah tersebut. Walau bagaimanapun, tiada siapa di antara 100 orang tersebut cuba menghubungi pihak polis.


Penjenayah tersebut tidak dikenakan tindakan yang berat. Mereka juga cuma didakwa atas ‘mencederakan anggota badan sehingga membawa kematian’ dan bukannya ‘pembunuhan’. Keluarga Junko cuba membawa kes tersebut semula ke mahkamah, tetapi gagal kerana penemuan bukti iaitu air mani dan bulu

kemaluan yang tidak menepati DNA penjenayah. Pendapat saya, bukti tu boleh ditukar. Sebab salah seorang daripada penjenayah tersebut ialah ahli yakuza, yang mempunyai cara untuk memastikan mereka tidak akan dikenakan hukuman yang berat. Mereka hanya dikenakan hukuman maksimum penjara 4, 6 dan 8 tahun

masing-masing, dan penjara 20 tahun kepada ketua penjenayah tersebut. Keadilan tidak tertegak untuk Junko. Penjenayahnya masih bebas hingga kini (tidak dapat dipastikan penjenayahnya terbunuh atau terselamat sewaktu tsunami melanda). Ini ialah peringatan kepada semua untuk melindungi anak-anak, adik beradik daripada menjadi mangsa kejadian seperti ini. Semoga Allah melindungi kita semua.

P/S fr0m EVER GREEN : girl2 yg kt luar sne..please tke cre by y0urself..jge dri jge maruah..jgn sng2 nk bg dri k0wg kt lelaki..papep0wn klu k0wg ditipu ke..ap ke..tanpa krelaan..brserah lah pada ALLAH kerana hanya Dia yg tahu segalanye.. (: s0,igt yerk..maruah dri tuh tmb0k t0k wanita..cubalah jge dgn sebaik-baiknye..

Sunday, 8 January 2012

budaks keciks.. (:

ASSALAMUALAIKUM ..


hai sume..hari nie far nk bkak cerite psal s0wg bdak kecik nie..hehe..rndu pulak kt kam0o budak..s0 akk bkk cerite pasal kam0o..far nk cte skit pasal adk sedare far..
 haa nie la die budaknye..hehe

skang nie um0r die bru seta0n lebih..hehe..tp nakal laa..geram tg0k die..ade jerk bende nk diusiknye..haha..skang nie die da pndai bcakap..walaup0wn bnyi ehh mngar0t..haha..tp akk tetap syg k0 dik. (:

skang nie die bru blaja nk bcakap..tp slal0onye silap.haha..kt0wg slal0o c0ntact gne talip0n..si kenit nie pulak pntang tg0k 0wg ckp talip0n..trus dicapainye.haha..lepas tuh kuar la ayt ngar0t2 die tuh..(kte sume p0wn cmtuh gk)..budak kecik mcm2 ragamnye..hehe

yg satu lg nie pulak pasal abgye..


abgnye pulak.rapat ngn family far dri kecik lg..s0,die nie mnje skit..hehe
um0r die da 6 ta0n da..n ta0n nie die da bersek0lah..ta0n lepas die xnk sk0la..haha..sbb die kte kt sk0la tuh b0ring..aiy0o adik2..ap la nk jd..haha tp skang da ske da g sk0la..budak nie p0wn nakal jugak..yela budak bru nk naik kn..mcm2 la perangai..haha..papep0wn akk syg akiff ngn darwish lahh..hehe

prepared by:  EVER GREEN


Thursday, 5 January 2012

ujian lesen memandu..

ASSALAMUALAIKUM ^_^


hai k0rang..arinie ever green nk bkak st0ry pasal amek lesen..hehe
arinie bertarikh 5/01/2012 far pgi bahau t0k amek ujian k0mputer..
klu lulus bru bleh amek lesen..hehe..menggigil w0o nk amek ujian td..
risau klu gagal..melayang wet nk amek lg..huhu..tp Alhamdulillah far
lulus td 44/50..hehe
nie la yg far ngadap sbelum pekse.. (=

tak0t gk td nk amek pekse..sbb far xc0nfident yg far paz..ble time wt
latihan memanjang gagal jerk..kwn2 yg bgi smangat..pape p0wn trime
ksih byk2 kt ayie ngn farah sbb d0wg la yg byk t0l0ng igtkn..t0l0ng bt0lkn
yg slah..klu d0rg xde td..xtw la cmne..masehh k0rg.hehe..wktu jwb tdi 
gelabah gk ..tgn da gigil da..berpeluh tgn sbb gementar.. wktu tuh da xpkir
ap lg da..cume mmpu tawakal pda ALLAH biar lulus..
akhirnya far dpt +ve result..alhamdulillah..hehe (=.
papep0wn thankz kt kwn2 yg bg m0ral supp0rt kt far.. ^__^..
d0akn far lepas dpt lesen 0kwey..insyallah..i try my best.. (=

seri0usly by : EVER GREEN 

Tuesday, 3 January 2012

INSPIRASI ^__^

ASSALAMUALAIKUM ^__^


mari dekat.mari dekat.EVER GREEN nk bkak cte..
t0day nk st0ry skit pasal inspirasi..k0wg2 sekalian 0f c0z ad inspirasi kn
t0 make life k0rang better..cam tuh gk far..far ad due 0rg tersayang yg mnjadi tulang
belakang far..di0rg sumber inspirasi far yg pling kuat skali..
yeahh 0f c0z ibu dan ayh far yg tercinte.. =)..
nie ibu ngn ayah far.. ^__^

far bgge sbb ada ayh dan ibu..apa p0wn yg far buat..they always supp0rt me..
klu far wt silap p0wn d0wg akn tg0r kesilapan far supaya far berubah..n0rmal lah
klu kne mrh tuh..hehe..apa2 p0wn yg far buat utk ibu dan ayh..stu psanan yg slal0o 
ibu igtkn.. "adik,nti ble dah ja0h dri ibu,jge diri,jge maruah,jgn sng2 nk prcaya kt 
lelaki"..baekk ibu..sume psanan tuh adk akn igt..far bahagia ble far tg0k ibu dan ayh far
tersenyum..=) i l0ve u m0m and dad m0re than i can say..

ops.!!ada lg..nie lak min0r supp0rt far..haha
nie die min0r supp0rt far..hehe
my sista dengan due 0wg abg.. =))

walau p0wn slal0o gk gad0h..tp ad mase di0wg jge far..bese la hid0p adk bradik kn
mcm2 krenah nye..bak kte pepatah AIR DICINCANG TAK KAN PUTUS..cm tu la
adik bradik..busuk2 sese0wg itu p0wn..klu da dinamakn adk bradik..darah yg mengalir
tuh darah yg sme..keluar dri rahim ibu yg sme..s0 guys hrgai ap yg ad kt dunia nie
sbel0m sumenye hilang .. (=

sampai snie jerk far nk st0ry m0ry psal inspirasi yg bleh buat far bgkit..
next time far cite2 pasal laen lak tw.. ^__^ SAYONARA..

created by : EVER GREEN.. ^__^


kawan..sahabat =))

Assalamualaikum.. ^__^


mari dekat..mari dekat..ever green suda mau bkak st0ry..
t0day ever nk st0ry pasal kwn..k0wg sume ad kwn kn..
far p0wn ad gk..hehe..mcm2 jenis kwn yg far ad..da tntu la prangai p0wn plbagai kn..
nie dak laki klaz far yg senget dan sengal2 belaka..haha
tp xsume ad nie..kurang 2 0wg..hihi

far start knl d0wg lg rpt since far tgkatan 4..d0wg nie mmg sengal..haha
mcm2 prangai ad..kdg2 pening d0k layan d0wg..hehe (s0ry guys).. ^__^ chill k..
nie lak dak p0mpuan klaz far..d0wg nye prangai p0wn bleh than gk..
mkin dlayan mkin gler jdnye..haha.m0st 0f them are k0rean..mmg hntu k0rea d0wg nie
tp far xtermas0k ehh..haha (out 0f list 0wkey)..
0wkey yg nie lak mmbr baek far..kre mne kt0wg pgi always t0gether la..hehe
ad gk kte kt0wg kmbr tige tp xseiras..haha cm klakar lak..
yg dri kiri tuh nme die nelia..yg dri knan tuh nme die seri (sh0rt)..hehe
due2 were taken by their bf 0k..far p0wn was tken by BB far.hehe =P



hehe..nie p0wn my l0vely frenz far..ble far ssh d0wg sntiasa ad..
far hepy sbb ad kwn cm d0wg..thankz frens..

ohh yaa lpe nk st0ry lg s0wg..hehe..far ttp aggp die kwn far wlaup0wn die xknl far..
tp sume 0wg ad harapan kn..far harap 0ne day far akn jmpe die.. =))
haha..x abiz2 la si EVER nie..
s0ry guys..far suke t0k bkk cte psal BB nie..almaklum lah..suda jt0h chenta kn..hehe
far suke kwn ngn die..sbb die xpnh kecewakn far..xpnh skiti far..tp he alway make me happier
walaup0wn far cume tg0k gmbr jerk..guys d0akn far t0k jmpe die..InsyAllah.. =))

0wkey guys..sampai snie jerk far bercerite.nk ttup bku la..
suda pgi nie..hehe ^__^

truly : ever green 
             at 02.30 a.m 0n 4 jan 2012



ay0hh kembali ke sek0lah.. ^_^

SEKOLAH KEMBALI LAGI.!!!

dlu ayt tuh la yg slal0o diungkapkn..hehe..tp lepas nie mybe da xsbut lg da..
seri0usly,wlaup0wn kte rse nk sgt tggalkn alam prsek0lahan..tp lpas tggalkn..
kte sndiri akn sdih tggalkn tuh sume ..lpas nie da ssh da nk jmpe kwn2 yg nkal..hehe..
ckgu yg grang..sp0rting..mcm2 la..hehe


time kte kt alam persek0lahan la kte nk jd sengal2 cmnie..hehe..xksh la klu kne perambat ngn
ckgu disiplin p0wn..sume tuh pngalaman..=)) ..wktu kt alam persek0lahan mcm2 bleh jd..
gad0h.menangis..sedih..suka..gembira..ser0n0k..sume tuh dpt kte rse..
s0 k0rang2 yg still lg berada di zaman persek0lahan..please hargai sume tuh..pas SPM mgkin kte
xdpt melalui sume tuh.. =)
.

Wednesday, 14 December 2011

!mp!an ever green. ^__^

sume 0wg ad impian..
and far p0wn ad impian..
impian pertama far da tntu la cite2 far n nk tg0k mak ayh far hepy..

tp far ad stu lg impian yg nk sgt2 far capai..
far nk jmpe sese0wg yg da lme far minati..

nie la 0wg yg nk far jmpe..
mmg rmai yg ketawakn far..sbb nie mgkin angan2 k0s0ng far..BADDROL BAKHTIAR..
far ske die..kre pminat fanatik la nie.far xksah la ap sume 0wg kte pasal dri far..
nk kte far giler ke ap ke..cume stu je far nk ..far nk sgt jmpe die..n bergambar ngn die..
2 p0wn ckup puas t0k far..BB ak wt sbagai sumber inspirasi far..slaen dri fmily far..
gmbr die p0wn far ltak kt wallpaper ph0ne far..haha (mengalahkn 0wg bercinte) =))
papep0wn far arap sgt dpt jmpe die walaup0wn skali..

m0od #takhentihentiuntuk berd0a# =)) 
guys wish me luck with my dream..